stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Blogg/flicr/instagrammare

Kategori: Shanghai

 
Första träffen för några av oss här i Shanghai som bloggar och /eller fotar för flicr och instagram. Väldigt kul att ses och vi pratade  om bra kameror…. står nu högst på min julklappslista , blogg design, retuschering, vad man vill /kan skriva om , arkiveringstips för bilder och MASSA annat kul. En av tjejerna är proffs och skriver en blogg för Hemmets Veckotidning som heter Maria i Shanghai ,vi andra skriver och fotar främst för familj och vänner. Jag  kommer att länka såväl Marias som de övrigas samt några andra roliga bloggar på min första sida . Om någon  Shanghaibo som  läser min blogg själv skriver eller fotar och vill vara med i denna högst informella "klubb" så meddela mig. Nästa gång vi träffs blir i mitten av januari.
 
 
 

Blev väldigt förtjust i nedan kamera men tar gärna emot tips om andra bra liknande modeller ......en av mina vänner föreslog på Facebook att jag skulle läsa olika tester men se det är inte riktigt min grej.....alldeles för otålig,ha ha. Därför tänker jag att ni andra som är mer roade av att jämföra detaljer kan tipsa mig om bra ,lite mindre kameror som är lätta och hantera och som inte kräver en veckas studier i en tjock manual för att kunna användas
 
 
.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: