stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Jet lag …men nu åt andra hållet

Kategori: Läsvärt / Sevärt

 
Jaha tidsomställningen fortsätter att spöka med mina sovhormoner men när jag i Stockholm är ovanligt morgonpigg är jag här EXTREMT kvällspigg ja jag vill säga natt pigg....det GÅR BARA INTE ATT SOVA de närmaste nätterna efter hemkomst. I stället ser jag på film och TV eller läser böcker. För alla New York lovers vill jag tipsa om två väldigt fina filmer som nu finns på Svt Play fram till 29 dec resp 1 januari.
 
 
 
Somnar till slut framåt gryningen men är förstås helt stenad när klockan ringer på morgonen. Somnar om ......och morgonpromenaden i fina vädret blir vid lunchtid istället, ha ha
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Crissie säger:

    Tack för senast! Det var trevligt att ses. Din blogg är kul att läsa och bilderna är jättefina. Tack för tipset om filmerna på svtplay de skall jag titta på i kväll. Har en skön hemma kväll efter veckans stohej . Maken kvar i utlandet. Om du tittar 4min 50 sek in i bif. ser du två personer du känner igen.http://www.svtplay.se/video/1628133/banketten

    Svar: Åh vad kul. Det hade jag missat trots att jag spanade efter en fin blondin i rött. Verkar vara trevlig bordsherre.Tusen tack jag blir verkligen så glad om bloggen roar. Enjoy
    M W

    2013-12-13 | 19:15:23

Kommentera inlägget här: