stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Äntligen fredag......och hemmakväll

Kategori: Allmänt

 
Herrn är på arbete i Sverige och dottern ska ut på baluns så jag planerar för en lugn hemmakväll och går till videobutiken för att köpa några nya filmer att roa mig med. Killen i affären säger  att  jag har bara köpt amerikanska filmer sen jag kom till Shanghai och han tycker att nu var det verkligen dags att jag även började titta på kinesiska filmer. Helt rätt......och jag bad honom rekommendera några. Han plockade då fram ett antal action filmer den ena verkade blodigare och grymmare än den andra. Nja....... inte riktigt min stil ,jag vill gärna se något mer av relationsdrama. Han suckade och tänkte förstås att vilken trist tant är inte det här då, ha, ha.....men plockade fram nedan, ska bli spännade att se vad han valt åt mig.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: