stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Xinbakè a.k.a Starbucks

Kategori: Restaurang och Bar

Trots att jag har många trevliga cafeer i mina kvarter så som fd östkustbo må jag vara förlåten om jag av nostalgiska skäl väljer detta trevliga place för min morgonlatte och nyheterna.
Populärt som tusan och man måste  beundra öppettiderna.
 
 
 
 
 
 
 
 
ja...det här var ju inte världens bästa bild precis......men det står Store Hours 6.30  - 2.30 !!! och vi pratar  alltså om ett café inte en nattklubb
 

Kommentarer

  • Carina W säger:

    Hello sis!
    Oj, vad roligt att läsa din blogg. Bra blandning av flärd och vardag. Nu kan vi hänga med på ditt äventyr på andra sidan jorden. Himla roligt att ha kvar själv också, det blir ju den där dagboken som man aldrig annars skriver. Gillar också alla bilder och att layouten känns fräsch. Ses i veckan. Kram

    Svar: Tack för din fina hälsning , den värmer och ser fram emot lunchen senare i veckan.
    M W

    2013-09-29 | 16:12:26
  • Grandma säger:

    Instämmer helt med Carina. det känns som att tjuvtitta in i en annan värld (och det är det ju också). Bara lite konstigt att det är min dotter som agerar där.

    Svar: Åh ni är så välkomna att "tjuvkika" så himla kul att få berätta om ditt och datt pch ännu roligare om jag vet att det roar.kram
    m
    M W

    2013-09-30 | 11:21:04

Kommentera inlägget här: