stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Sköna Söndag...... och dags att deklarera

Kategori: Stockholm

 
Herrn laddar vår gamla bil och batteriet är ¨hyggligt ¨ och ger grön signal så vi kan ta en tur till Ulriksdals Slott och träff med vännerna.
 
 
Vädret sisådär men vi tar ändå en  ( lagom lång ) promenad i snålblåsten genom den vackra parken.
 
 
 
 
 
Hamnar såklart  på Trädgårdscaféet.
Varm och mustig tomatsoppa, gott bröd och smarriga kakor till kaffet.
 
 
En härlig eftermiddag med djupa samtal om sorg, svåra händelser och tillstånd som den senaste tiden på
olika  sätt berört oss alla fyra
......lite tårar men mest värme, fina förtroenden och goda skratt .
 
 
Känslomässigt  lappkast när vi kommer hem för nu är det 
 
DEKLARATIONSDAX
 
Phu......alltid litet motsånd trots att det egentligen inte ens är krångligt  längre.......och mycket riktigt när jag lagt till en bilaga och redovisat mitt avdrag så är jag klar. 
 
Trycka på SÄND knappen och  toppen........nu har jag gjort mitt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: