stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Ensam igen

Kategori: Italien

 
Jaha så är jag då ensam igen.
Har precis återvänt från flygplatsen där jag droppat Herrn och flickorna.
Således tomt och tyst..... men  vilka härliga dagar vi haft .
 
Promenerar ner till mitt favvoplace i hamnen .
 
 
Tröstar mig med en kaffe och glass och blir väl omhändertagen av supertrevliga svenskättade  Milanobon Andrea
som sommarjobbar  här som servitör .
 
 
Möter upp vännerna för en sen lunch.
Idag absoluta favoriten.....pasta med tryffel.
 
 
Osterian har fått in vit sommar tryffel från Marche.
Inte lika fantastiskt smakrik som kungen af tryffel ...den vita hösttryffeln från Alba men definitivt good enough.
 
 
 
♠♠♠♠

Kommentarer

  • maria at inredningsvis säger:

    Vilka HÄRLIGA bilder :) får mig att sakna sommaren, hösten kom chockartat fort här i Göteborg :(

    Ny post ute...Heta höstnyheter från Hm Home :)

    Ha en kanonvecka

    LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

    Svar: Tusen tack för din trevliga hälsning och genom den har jag nu också upptäckt din fina blogg ... särskilt inlägget om Chanel ....GILLA
    Hälsningar från ett varmt och skönt Shanghai
    .M
    M W

    2014-08-26 | 14:41:47
    Bloggadress: http://inredningsvis.se/

Kommentera inlägget här: