stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Stilig på Röda mattan

Kategori: Läsvärt / Sevärt

 
Jag älskar Röda mattan event och bläddrar just nu förnöjt igenom fotogallerierna  med alla stiliga gäster från  de senaste tillställningarna som Guldknappen  , Polarpriset och Emmy  .
Är kanske inte rätt att jämföra de svenska eventen med Emmy men är det GALA så är det och på alltför många bilder från svenska dito saknas med väldigt få undantag i princip allt galaaktigt....... tar väl på mig det jag brukar verkar det som om de flesta tänkt innan de traskat iväg. Att de dessutom står med paraplyer, kappor, halsdukar och väskor på bilderna .....hm, ja ja säger jag bara. 
 
Vad gäller Emmy hade jag gärna sett fler nomineringar och priser till de utmärkta serierna Girls och Orange Is the New Black men vinnarna Breaking Bad och Modern Family är också väldigt bra shower inom sina kategorier så ni som inte har sett någon/ några av dem än .....enjoy...ni har många timmars utomordentlig  underhållning framför er.
 
Här nedan är några av mina favoriter från nyss nämda event. 
Bilderna är lånade från chic.se, finest.se och instyle.com
 
Guldknappen 2014
 
 
Ja här är det ingen tvekan vem som förstått vad MODEGALA  innebär..... min vackra lillasyster slår hela modemaffian med sin stylish look och hon får också  gott sällskap av sin piffiga kollega med väninnor.
 
CHIC ÄGER
 
 
 Polarpriset
 
 
Sätter elegant tonen....
 
 
......vilket anammas väl.
 
 
Silvrigt cool Nashville stil ......älskar skorna
 
 
 
Fantastiskt tjusig fyrabarns mamma 
 
 
 
Läckert grönt
 
EMMY
 
 
 Allisson Williams i Giambattista Valli
 
 
Heidi Klum i Zac Posen
 
 
 
Melissa McCarthy i Marchesa
 
♠♠♠♠

Kommentarer


Kommentera inlägget här: