stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Nytt trubbel med det andra ögat

Kategori: Allmänt

 
Är det konstigt om jag är fortsatt grumpy????
 
När blödningen i ögat så gott som lagt sig och jag slipper vandra omkring  som en levande zombie och se helt läskig ut......JA då är herrn och jag ute på trevlig cykelutflykt i mysiga French Concession.
 
 
 
De vackra träden håller på med någon slags blommning och släpper små små hårda fröliknande saker.
 
SJÄLVKLART
 
lyckas jag få in ett i det ANDRA ögat
 
NU 
 
ser jag ut så här istället
 
 
 
Helt svullen , irriterad och röd........kollegorna tror att jag sitter  vid skrivbordet och gråter.
 
Måhända är det karma för att jag inte lydde  min kära mammas barska uppmaning
 ATT nu går du till läkaren med det förra  helt röda ögat.
 
Fortsättning följer.......
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: