stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Sköna Söndag......kontakt fixad

Kategori: Stockholm

 
SOMMARTID
 
Hur mysigt är inte det.......och ovanligt passande dag för omställning nu när jag ändå är pigg som en lärka.
Nu går det från 7 till  6 timmars skillnad mellan Stockholm och Shanghai och faktiskt underlättar det en hel del för kontakterna med Svedala.
 
Jag möter upp vännerna för en morgonjogg runt kanalen.
 
 
Vackert som tusan.
Lite  krispigt i luften och helt stilla på vattnet.
Löpningen går också väldigt bra.
 
 
 
Efter rundan........en kaffe  i fiket vid bryggan ,vi  sitter kvar en  lång stund och pratar  och bara njuter av utsikten.
 
 
 
Därefter följer fina vännerna med mig hem för att kolla på mitt internet som jag ännu inte fått igång.
 
Vi drar ur ena sladden efter den andra .....stänger ned, räknar till 20 ....och slår på igen...och  sedär ...helt plötsligt  FUNGERAR allt igen. 
 
WOW kontakt  fixad
 
Mobilen fick jag hjälp av 
killen i Teliabutiken  med att koda upp
 
Allt blir  bra mycket lättare när prylarna fungerar som de ska 
 
Tusen tack för bästa hjälpen.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: