stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Känner mig Upprymd

Kategori: Allmänt

 
På Facebook kan man förgylla  sin status med roliga små gula smileys.....hette de i alla fall förr men tror att de har ett annat namn nuförtiden......som illustrerar hur man känner sig  .
 
 
 
På min status idag skulle den stjärnögda UPPRYMD smileyn lysa.
 
 
En  härliga känsla  delvis skapad av denna hög.
Jag läser nämligen CVs och Personliga brev från sökanden till ett Internship på vårt kontor.
HUR
många spännande, kreativa, intressanta, ambitiösa och arbetsvilliga unga människor finns det ?
Svar ....mängder!!!!
Tyvärr kan vi inte erbjuda alla en plats utan måste välja ut EN.
Men jag är inte orolig för resten .
Är övertygad om att de alla mycket snart kommer att ha hittat /erbjudits sitt nästa steg i livet.
 
På eftermiddagen kommer den här nyheten ........andra anledningen till att humöret är på topp.
 
 
Snart mycket snart är den så äntlingen här....SOMMAREN
Min börjar redan nästa vecka . 
Då packas väskorna för några veckors flackande hit och dit.
 
Vet redan nu att en hel del tid kommer att tillbringas i båten ute på sjön ,solen som värmer, gott kaffe i termosen och med Herrns fiffiga lilla högtalare  tar vi del av favoriten , dagens Sommarvärd........mm mm lovely.
 
 
 
♠♠♠♠
 

Kommentarer

  • Grandma säger:

    Känner jag er rätt kommer ni att utnyttja varje semesterminut maximalt. Längtar redan efter ert Stockholmsuppehåll!!

    Svar: Ömsesidigt . Ska bli jätteroligt. Nu först blir det en dag i stan innan NY men då har jag fullt upp med att klippa håret, träffa Carl och fixa lite inför resan men sen när jag är tillbaka då hinner vi göra lite kul. Utställningar, luncha och annat.KramM
    M W

    2015-06-05 | 06:58:44

Kommentera inlägget här: