stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

God Fortsättning

Kategori: Allmänt

 
Hej all fina läsare.
 
 
Jag tycker det  är så kul att skriva denna blogg men det är klart .....att utan några läsare vet jag inte om jag skulle vara lika flitig med mina inlägg.
 
Väldigt roligt att ni bara blir fler och fler som hittat hit .
Tusen tack för er tid.
Ni ska också veta att jag verkligen uppskattar att få kommentarer och email från er så fortsätt gärna med det.
 
Jag har inte gett några nyårslöften men ETT är säkert ....jag hoppas verkligen att jag kan fortsätta och skriva om sådant som ni tycker är spännande och intressant att läsa om.
 
 Önskar er ALLA  en riktigt God fortsättning på 2016.
 
♠♠♠♠
 

Kommentarer

  • Brysselkakan säger:

    Och eftersom ett av mina löften är att kommentera mer så gör jag det nu!

    Svar: Ha,ha . Ja jag läste precis DITT inlägg om nyårslöften. Låter bra ....jag menar att du fortsätter och skriver.Må så gott och fortsätt njut de sista helgdagarna.
    M
    M W

    2016-01-02 | 18:09:36
    Bloggadress: http://brysselkakan.wordpress.com
  • Mor hemmavid säger:

    Fortsätt att rapportera från din exotiska utsiktspunkt. Jag följer med på alla era resor och lever mig in i de vackra miljöerna. En fin kontrast till min (ibland) något enahanda tillvaro här i förorten.

    Svar: Jag lovar Kram
    M
    M W

    2016-01-03 | 08:55:48

Kommentera inlägget här: