stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Tusen tack

Kategori: Shanghai

 
Häromdagen blev jag bjuden på god lunch av det här stiliga paret.
 
 
Väldigt trevliga Herr och Fru Skåne som är på besök i Shanghai .
 
 
....och titta inta bara lunch... utan jag fick också  läckert påskägg fyllt med smarrigt smågodis
.....och svenska magasin.
Bästa kombon!!!
 
 
VARFÖR 
nu allt detta undrar ni ?
 
Jo , Fru Skåne läser denna blogg och inför resan hit mailade hon mig och frågade om en del praktikaliteter.
Jag svarade så klart och därmed var relationen igång. 
Mailen gick lite fram och tillbaka och sen bestämde vi att träffas under deras dagar i stan.
HUR
kul som helst.
 
DET
är möten som dessa  som värmer en bloggares hjärta......
 
 
......FÖR 
att inte tala om glädjen hos Stipendiaten och Praktikanten när jag tog med jätteägget till kontoret.
 
 
 TUSEN TACK 
fina Herr och Fru Skåne
från en mycket glad och tacksam bloggare .
Hoppas ni får en underbar vecka här i Shanghai
 
♠♠♠♠
 
 

Kommentarer

  • Brysselkakan säger:

    Åh! Den fantastiska bloggvärlden!

    Svar: Ja visst har den fört med sig många nya fina kontakter både i skrift och real life.Ha en bra dag
    M
    M W

    2016-03-09 | 10:58:08
    Bloggadress: http://brysselkakan.wordpress.com

Kommentera inlägget här: