stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

I samarbete med...

Kategori: Shanghai

 
När mamma var på besök gick vi förstås till Uniqlo för att handla upp oss på bra saker som tunna  dunjackor och sköna underställ.
 
 
ser jag något bekant hänga på en krok .....är en pyjamas i ett mycket signifikant mönster....måste väl vara ...
 
 
JAVISST
är det svenska keramikern Lisa Larson som gjort ett designsamarbete med Uniqlo.
 
 
 DEN
vill jag såklart ha.
 
Lisa Larsons roliga figurer finns i många hem världen över.
 
SJÄLV
älskar jag min lilla grupp Adventsbarn.....
 
 
...som jag till varje jul plockar fram ur  kartongen med julpynt.
De får sen ljus i händer och krona .
 
Står därefter på fönsterhyllan och lyser fint ända fram till 20e  Knut.
 
GOD NATT
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: