stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

TV kväll

Kategori: Läsvärt / Sevärt

 
Herrn är på kundmiddag....  
 
 
....och jag kör gott te och TVkväll hemma.
I sommar har jag nämligen njutit av att följa säsong 2 av den spännande  Indian Summer .
 
Ja , precis som på gammalt klassiskt vis med att se ett avsnitt i veckan.
Lite läckert det med .....härligt att nästan få gå och längta till nästa avsnitt.
MEN
Nu är med maffiga avsnitt 10 är serien tyvärr slut.
Vid premiären av säsong 1 hintade producenterna om fem säsonger .
Icke sa nicke
Nu har det bestämts att det inte kommer spelas in fler avsnitt.
Trist som tusan.
 
 
Som tur är hittade jag för några veckor sedan ett annat välgjort brittiskt drama... Doctor Foster.
Även den följer jag veckovis.
 
 
Och här har faktiskt producenterna precis utlovat en ny säsong till 2017.
Jippie.
 
För er som blir nyfikna och missat dem så finns några avsnitt av bägge fortfarande kvar ett tag till på SVT Play. 
 
GOD NATT
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Nu återkommer också Grantchester vars huvudperson jag älskar. Miljön fint skildrad.

    Svar: Håller med....det är en mysig deckare.God natt
    M
    M W

    2016-09-02 | 08:48:36

Kommentera inlägget här: