stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Jag baxnar

Kategori: Kulturkrock

 
Under sommaren har det kommit upp en ny skylt vid vårt torg.......
 
 
......alltså jag baxnar!!!
VEM säger bara VEM har kommit på något så makalöst korkat.
 
VAD
är det för problem att låta små hundar själva promenera genom detta område eller sitta med vid uteserveringarna ????
 
 
 
ÄVEN
om jag varje dag saknar min charmiga lilla Dino..... 
 
 
ÄR 
jag såååå lycklig över att han istället för att sitta och deppa i något så fånigt som en "puppystroller".......
 
....får bo med min fina mamma , flaxa runt i hennes härliga trädgård, jaga skator, rulla sig i gräset .....
 
 
....och bara MÅ SÅ BRA.
 
 
♥♥♥♥
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: