stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Julklappsböcker

Kategori: Läsvärt

 
Såväl Herrn som dottern och jag delar intresset för litteratur och lusten att läsa .
 
 
MITT
intresse har jag ärv av min fina mamma .
Alltid lika kul att diskutera texter och författare med henne.
Såklart att hon gärna ger oss böcker i present . 
Beläst , kunnig och uppdaterad väljer hon jämt mitt i prick.
 
 
Årets julklappar inget undantag.
 Seierstads spännande reportage om hur två unga flickor radikaliseras och ansluter sig till IS, Reinfeldts intressanta framtidsspaning och Parks starka berättelse om sitt liv och flykt från Nordkorea.
 
Samtliga rekommenderas varmt.
 
 
Tusen tack mamma för väldigt fina läsupplevelser.
 
 
 
♠♠♠♠
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: