stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Äntligen fredag... med BW

Kategori: Shanghai

 
Herrn är i Beijing och jag mår bra men hostar fortfarande irriterande mycket.
 
fredagkvällen blir lugn.
 
MEN
ändå vill jag fira att sköna helgen är på ingång.
 
DÄRFÖR
vänder jag på dagen och inleder med  en BW .....dvs Before Work istället för After Work, ha ha 
 
 
 
Smarrig frukost, sval skumpa och Mahjong med några sköna ladies och gentlemen.
Idag går mitt spel lysande .
 
 
Lunch med danska förtecken hos trivsamma Henkes.
Fräscha  smörrebröd, pilsner för de andra vatten för mig....ja ja 
 
 
En skön promenad med Stil i lurarna .
Njuter av det fina vädret och alla vårblommor.
 
 
Kliver in till kollegorna på kontoret och jobbar några timmar.
 
Flexibla arbetstider .
 
GILLA
 
♠♠♠♠

Kommentarer


Kommentera inlägget här: