stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Planering

Kategori: Shanghai

Promenerar i regnet . 
Följer systers inlägg och klär mig " stilfullt  " i vintervitt ... även om vi än så länge har  mer av plaskande höst än vinter , ha ha 


(null)

Tja vad säger man ?
Vita huset kör julröda granar , Shanghai rosa och guld  ... smaken är som baken 😉

(null)

Fryser man om öronen är det bara att hejda denna dam som cyklar runt med precis ALLT  i möss och vantväg . 

(null)

Här är det inte mössor utan kärlek som är på väg.
Värmande det med ❤️

(null)

Bara ett hål i väggen men ALLTID en lång kö som väntar.
Åh ....detta  tålmodiga köande när ett ställe / affär av någon anledning blir väldigt hypat
 .....mycket fascinerande .

(null)


Framme vid målet för min promenad. 
Ett lunchmöte med de här sköna damerna.
Vi tre utgör event kommittéen för det kvinnliga affärsnätverket Nordic Businet.


(null)

Nu håller vi på och planerar aktiviteter för vårens månatliga möten.
Ämnen ska väljas och föredragshållare kontaktas.

(null)

Effektiv och trevlig lunch OCH nu har vi hela våren planerad och klar.
👍👍👍

(null)

Trots regnet känner jag framåt kvällen viss rastlöshet .
Herrn är på arbete i Peking, jag har legat i soffan och läst MEN känner nu att jag behöver röra på mig.
Joggingskorna på och med Schulman Show och Horace Engdahl i lurarna springer jag iväg.

(null)

Mörkt, vått och HELT tomt i parken.
Bara en söt liten kissemiss som storögt följer mig med blicken när jag passerar. 

(null)



Skönt ändå .
En varm dusch och kvällste innan jag går till sängs .
God natt 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: