stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Bella med stort B

Kategori: Todi

 
Bella vista.......ja den här sköna utsikten kan vi verkligen inte klaga över.
 
 
Mörknade snabbt igår kväll när jag (ÄNTLIGEN ) kom fram.... därför börjar jag dagen idag med att gå runt och titta på omgivningarna kring pampiga slottet och det lilla hotellet där de flesta gästerna bor.
 
 
HIMLA
fint landskap och park.
 
 
Gemensam frukost på terassen......
 
 
Förmiddagen tillbringar vi runt poolen .
 
(null)
 
Hotellet drivs av trevliga Fabiana ......hon tackas för ypperlig service med skål och applåd.
 
(null)
 
Efter lunchen samlas Damkören för att repetera vidare.
Jag hejar på ....och det går helt strålande.
 
 
Dax för mig att packa och checka ut.....övriga samlas för lekar och annat skoj.
 
 
Kram och hejdå
till  fina födelsedagsbarnet och the Ladies efter att ha tillbringat  fantastiskt fina dagar tillsammans.
 
 
Tyvärr missar jag .......
 
 
....när de alla
TJUSIGA 
som tusan
.....samlas på terassen för drink och mingel.
 
Bild och de nedan lånade från Väninnans Messinger
 
Eleganta
VÄRDINNAN
höjer glaset för en skål....
 
'
....och ber alla tar plats vid  det läckra middagsbordet.
 
Blir en ljuvlig kväll i underbar miljö.
 
 
men
sitter jag på flygplatsen.
 
 
Inte precis som på kalaset .....men dock med trevlig underhållning i form av dessa gentlemän som sjunger och spelar piano för oss  resenärer.
 
I SAS gaten råder fotbollsfeber
ALLA
tittar på matchen mellan Tyskland och Sverige.
 
JUBEL.....när Sverige gör 1 - 0.
 
(null)
 
Spännande in i det sista ....och besvikna suckar hörs när matchen slutar med förlust .
 
Ja,ja .....
 
 
 
HEMMA 
igen.
 
GOD NATT
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: