stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

De'j`a vu

Kategori: Stockholm

 
Vink ,vink 
Ja tyvärr är den här nu .....avskedsdagen .
Efter sååå trevliga veckor åker de hem .
Usch jag vet att det är oundviklig , är inte bra på adjö
 
MEN
är himla glad att vi fått ha fina dotter, hennes härliga väninnor och mysige pojkvän på långt och roligt besök.
 
(null)
 
Dax även för mig att packa väskorna och hoppa ombord.
Första dagen på mitt " sommarlov " och jag börjar ledigheten med att åka till Stockholm.
 
 
Strålande fin morgon.
Sommarlov eller inte .....att starta dagen med 1 timmas promenaden gäller såklart fortsatt.
 
(null)
 
Ljuvlig morgon och redan rätt livligt i Liljansskogen med joggare, promenerare och cyklister.
 
(null)
 
.......och titta där då.
Nyfiket följer rådjuret  mig med blicken när jag flåsar uppför "mördarbacken" ....som vi kallar den, ha ha.
 
(null)
 
Måndag eftermiddag vid 3 tiden !!!
VAR
är alla människor ?
 
SVAR
....ja uppenbarligen inte på sina kontor.....näpp 
 
(null)
 
 
De'j`a vu 
Ja just det .......precis som på den tiden då Stenmark fick Sverige att stå still.
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
Varenda bar, cafe och restaurang verkar ha riggat storbildstTV och är knökfulla med glada supporters.
 
Kul för dem, själv väljer jag att slå mig ner hos trevliga Samantha på Creative Headz .
 
(null)
 
HELT
rätt prioritering.
Två timmar senare är fula utväxten fixad och topparna ansade.
 
NÖJD
promenerar jag bort till Väninnan och middag med henne och andra vänner.
 
Go Kväll.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: