stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Sista av det mesta

Kategori: Shanghai

 
Senaste veckorna har det varit en hel del av sista gången för mig.
 
 
Sista eventet som jag höll i trådarna för. 
Ett väldigt lyckat Nordiskt After Work på läckra Roof 325s takterass.
 
 
Sista gången jag provåt en meny för att säkra den rätta smaken inför en stor baluns längre fram i tiden.
Röda godingar som duktiga Kathleen's Waitan fått till riktigt, riktigt bra.
 
 
Sista " bubbelfikat " med bästa kollegorna.
Mitt sätt att säga Tack och Hej då till dem.
 
 
Sista träffen  med härliga styrelsen.
 Avskedslunch för mig.
God mat, trevlig stämning, finfina ord från finaste VDn , perfekta presenten och vackra blomster.
Såklart.....att några tårar trillade.
 
 
 
Ja för efter 4,5 år här på kontoret känner jag att det är dags att göra något annat.
 
nu är skrivbordet tömt 
och 
KLART
att överlämnas till min efterträdare.
 
SOM
jag fått möjlighet att arbeta med i två veckor och bara kan ösa beröm över , det kommer gå strålande.
 
 
 
Tusen tack bästa gänget för de här åren och Stort lycka till med nya uppdrag.
 
.......och jag då?
 
Hm.....ja, jag har lite på gång.....förhoppningsvis går det i lås..... men för tidigt att säga något än.
 
Ber att få återkomma..... och under tiden....håll gärna tummarna för mig 😘
 
♠♠♠♠
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: