stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Istips

Kategori: Stockholm

Två dagar fick jag njuta ett vintervitt och sagovackert Stockholm .

(null)

(null)

SEN
började det töa . 
OCH 
trottoarerna förvandlades till isbanor .

(null)

Läste i SvD att över 200 personer dagligen kom till akuten för olika skador som uppstått när de halkat omkull . 
FÖR 
att inte hamna  där själv lydde jag nyopererade Väninnans goda råd och halkade iväg till apoteket för att köpa broddar . 


(null)

Panscho varning .... jag vet , ha ha 
Men absolut bästa tipset som jag nu för vidare 
Tusen tack . 
Har inget med ålder att göra bara smarthet 😉 

FÖR
även om jag inte är riktigt lika vass som de nyblivna mammorna i Humlegården , villka gympar och springer  med barnvagnar ... lätt som en plätt ... så är jag  nu betydligt stadigare på foten . 

(null)

Kan ta ut steget igen och spänsta upp farten . 

(null)

 Himla bra.
Tar en rask promenad ner till Biblioteksgatan och trevliga Eataly .

(null)

EN
lååååång lunch med fina Väninnan och fd kollegan . 

VÄLDIGT 
kul att träffas igen , var ett tag sedan sist . 

(null)

Fräsch som tusan njuter hon nu en välförtjänt pensionärstillvaro .
Inte en död minut där inte .
Alltid något kul på gång med familj , vänner och resor . 









Kommentarer


Kommentera inlägget här: