stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Early Bird

Kategori: Läsvärt / Sevärt

Early Bird - jajamensan
Är i princip ensam här i fiket på T2 , Arlanda .
Blandade dessutom ihop två avgångar ....så är EXTRA tidig .... typ 50 minuter  före vad jag behövde vara , ha ha 

(null)

Vaknade  igår morse efter kalaset till REGN .
 Vännerna valde sovmorgon istället för morgonpromenad , inget dåligt val alls .
Själv tog jag dock på mig regntåliga plagg och traskade iväg .

(null)

Efter vanliga varvet gick jag till Svenskt Tenn .
Alltid lika kul att kika in och få en dos inspiration av de läckra miljöerna. 
Idag blir det dock inga större inköp , bara  en lamskärm till "nya" hallen . 

(null)

Ägnar resten av dagen åt jobb .....skönt... får iväg en hel del mail som jag varit lite sen med .

Mycket
NÖJD
går jag framåt kvällen bort till favoriten Un Poco ....

(null)

...... för middag och några trevliga timmar i sonens sällskap .

(null)

Han ska vidare ..... jag går hem och kryper ner. 

Ser de sista avsnitten av  Dix  Pourcent , säsong 3 ......eller som den heter på Netflix , Call my Agent .

(null)

Låt er inte hejdas av den fånigt översatta titeln .
Är en riktigt bra fransk serie med coola karaktärer och fart i såväl repliker som handling . 

Rekommenderas varmt . 

NU
får vi gå ombord.
.... och Sköna Italy nästa . 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: