stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Öm i hela kroppen

Kategori: Shanghai


Jag är inte därskilt sportig av mig . 
Går mina powerwalks eller joggar några kilometer i lugn takt , ja det gör jag men TRÄNAR 
nix pix .... helst inte .

Har dock en längre tid känner att det faktiskt 
MÅSTE 
 bli ändring på det . Noterade i somras  att jag legat av mig rejält vad gället styrka . Jag behöver verkligen träna och  bli starkare i såväl mage , rygg och armar . 

det var väl " ment to be " när jag fick en inbjudan om att vara med i en träningscirkel.
Coachen sätter ihop ett program med åtta olika rörelser . 
Alla tränar sedan utifrån sina förmågor under hennes överinseende och push . 

Lät ju bra ...., anmälde mig direkt . 


(null)

Slumpade sig att jag och Väninnan också nyligen bestämde att vi veckovis skall träffas och simma . 
Minst 1000 meter per gång .

(null)

SÅ 
från att egentligen i inte tränat alls kör jag nu två cirkelpass och en simning i veckan. 
 
(null)

Samtliga tillfällen avslutas med ( hälsosam ) och trevlig lunch tillsammans . 

(null)

Träningsvärken såhär i  början är brutal 😬
men känns ändå väldigt bra att vara igång igen .
👌👏

Kommentarer


Kommentera inlägget här: