stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Verbatimafton

Kategori: Läsvärt / Sevärt

 
På väg till aftonens bokklubb .
Dagens värdinna bor bara några hus bort från mig vilket är perfekt.
Jag har nämligen med mig en stor kasse fylld med vackra Blue Nankeentyger  från Kina som mina sköna bokklubbsladies ska få botanisera bland.
 
 
(null)
 
 
On ni vill se mycket fint det går  att använda de underbara trycken till kan ni kika på 
www.trueblue-design.com
Jag köper ibland in "vintage" för deras räkning.
 
(null)
 
Kvällens bok var Jonas Gardells senaste roman.
En
helt 
PERFEKT 
bokklubbsbok.
 
Vi fick en ovanligt spännande ,livlig och givande  diskussion . Tror nästan att det var en av de böcker vi under våra tio år läst som rört om mest i grytan.
Vi hade nog lätt kunnat fortsätta diskutera några timmar till.
 
Vad än var och en  må tycka ......och åsikterna gick verkligen isär...så lämnade den här romanen  ingen oberörd.... såväl vad gäller sättet den är skriven på samt handlingen.
 
Själv rekommenderar jag den varmt .
 
♠♠♠♠
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: