stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Den stora Dagen

Kategori: Shanghai


Så är den då här .... dagen D ja alla fall dagen F som i Fest .
#soon60 gäller fortfarande 🤣🤣

(null)

Börjar  med en skön powerwalk i parken. 
BangkokVäninnan anländer .
Vi går ut för lunch och lite catch up . 

(null)

Därefter förbi Xixi för de sista detaljerna . 
Personalen har precis börjat duka upp .

(null)

Blir så här fint när de är klara . 

(null)

......och jag kan hälsa alla sköna gäster 
VÄLKOMNA

(null)


Lite trivsamt mingel .

(null)

Dax för 1959 Quiz 

(null)

Många av Vännerna var inte ens födda då 
🤣🤣

(null)

De 40 slår sig ner .
Fat efter fat med godsaker bärs in. 

(null)

Både Herrn och Väninnorna håller fantastiskt fina tal . 

(null)

Blir både glad och rörd över deras vänliga ord . 

(null)

Borden dukas av och flyttas undan.
Baren öppnas.
Playlisten ...., med mycket möda 😅 skapad av mig .... startas .
Full fart på dansgolvet därefter och resten av aftonen . 

(null)

Det här med att fylla 60 .... jag har våndats .
Inte för att jag känner mig gammal , tvärtom 
MEN
hur vi uppfattas av andra .
Det KÄNNS   .... och jag hoppas jag har fel ... som att det där talet gör att vi utesluts och inte räknas med.
Det känner jag mig inte happy över . 

TROTS 
den känslan är #soon60  nog ändå en god anledning att bjuda till kalas..... tänkte jag för en tid sedan .

BÄSTA 
beslutet.
Blev verkligen en himla trevlig kväll med glada , generösa och danssugna gäster .

Fick också  många nice blommor och presenter ...

(null)

... vilka jag morgonen efter fick köra hem i en lånad kundvagn . 

(null)

ALLA
sätt är bra utom dom dåliga ..... sägs det  
🙏
Tusen tack 
till alla som kom och firade 
OCH
till alla vänliga hälsningar på FB ,Instagram  mail , sms och telefon.
DET
värmer gott ska ni veta. 
❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: