stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Femtio åren firas

Kategori: Läsvärt / Sevärt

Herrn har swishat iväg till sitt jaktlag. 
De ska flytta jakttorn från en såte till en annan. 

Jag unnar mig frulle  hos favoriten Saturnus.
Älskar att de fortfarande tillhandahåller papperstidningar för oss gäster.

(null)


Läser Vännens fina intervju med Kungen.

(null)

De femtio åren på tronen firas storstilat i dagarna tre.

(null)

Traskar vidare till Akademibokhandeln.

(null)

För att lyssna på samtal med Johan Kling.
Som om inte annat , har producerat ett av årets vackraste omslag , fotot taget av honom själv. 

(null)

Det och  en hel del annat får vi ta del av under Linda Skugges möte med Johan.
Skickligt och påläst lotsar hon fram ett intressant samtal.
Och baserat på hans tidigare böcker utgår jag ifrån att inte bara omslaget utan även romanen kommer vara mästerlig.

(null)

Köper såklart ett ex. 

(null)

När jag kommer hem till mina kvarter har människor börjat samlas för kortegen.
Jag stannar till, vill också se. 

(null)

UNDERBART 
med alla vackra hästar, uniformer och vagnen.

(null)

Sista bilden lånad från SvD 
Här ser man ännu tydligare hur pampigt och stiligt hela följet är.
Mera korteger åt folket , 🤣🤣

Och ja, romanen Repris rekommenderas varmt.
📚












Kommentarer


Kommentera inlägget här: