stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Tack för kaffet

Kategori: Shanghai

 
Lyder PT Frank och går en långpromenad på lunchen .
Vädret är ljuvligt.
Körbärsträden har blommat ut och nu är det dax för nästa typ av blomster att pigga upp stadsbilden.
ÖVERALLT 
är de gröna buskarna täckta av dessa lilarosa blommor....påminner i typen om Azaleor.
Vackert som tusan.
 
 
Lätt lunch på Starbucks .
Dricker en latte och äter kycklingwrap samtidigt som jag passar på att svara på mail och skriva ett blogginlägg.
Känner mig glad, håller på att planera för min Stockholmsresa nästa vecka.
Bokar in frukostar, luncher och middagar med mamma, syskonen och vänner. 
 
 
hör jag en lätt snarkning från mina bordsgrannar......fniss
 
 
Jaha...och  HUR kul verkar de inte ha på sin träff då ?
 
Ha en bra dag.
 
♠♠♠♠ 
 
 

Kommentarer

  • Brysselkakan säger:

    Kineser kan verkligen konsten att sova precis överallt när de behöver!

    Svar: Ha, ha ja det är verkligen otroligt och dessutom är det helt accepterat att man sluter ögonen och snusar en stund både här och där.
    M W

    2016-04-26 | 16:30:20
    Bloggadress: http://brysselkakan.wordpress.com

Kommentera inlägget här: