stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Examen

Kategori: Stockholm

Examenstider....... och jag har precis fått vara med och  hyllat två fina unga damer i min närhet.
Smarta, målmedvetna  och envisa. 
Bägge har  presterat strålande resultat , ena från universitetet andra gymnasiet . 
Är övertygad om att de går mot en ljus framtid. 

(null)

Regn och rusk .
Vi börjar med lite babbel och bubbel hemma hos oss .
Sen fäller vi upp paraplyerna och traskar iväg till Farang .

(null)

Spännande och smakrikt från Sydostasien .
TROTS 
enormt hög ljudnivå ( here we go again 😬....har vi hört det förr .? ... är nog i dagsläget mitt vanligaste klagomål  från krogbesök  😉) 
så är vi alla supernöjda.

(null)


Har följt bägge tjejerna sedan de i var nyfödda vet att de har kämpat hårt . 

(null)


Känns himla kul att få vara med och fira . 

(null)

Söt som en karamell ......både då och nu .
Tuff också .... nu väntar 9 månader i lumpen . 

(null)     

Regnet dagen innan har bytts mot sol och vi får en ljuvlig afton på terassen och nere vid bryggan . 

(null)     
(null)
(null)

TYVÄRR
har regnet fått fart på otäcka MYGGEN 🦟

(null)

Framåt 11-tiden ger jag upp .
Blodsugarna ATTACKERAR mig konstan på varenda liten kal fläck från huvudet till fötterna . 
och 
INGA
Illaluktande medel verkar hjälpa 

Tar spårvagnen tillbaka mot stan .
GODNATT 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: