stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Formex 2020

Kategori: Läsvärt / Sevärt

Tillsammans med Väninnan 
( www.trueblue-design.com) 
tar vi pendeln till Älvsjö.

(null)

Där pågår branschmässan  Formex 2020 mellan den 14- 17 januari . 
Två gånger om året ställer företag inom heminredningsbranschen ut och visar sina nyheter. 
Vi går dit för att kika på trender och inspireras.
 
(null)

Baserat på rådande trender har  färginstitutet Pantone utsett Blått till Årets färg . 

(null)


Gissa om två blåvitälskande personer  som  oss GILLAR den utnämningen ... 🤣🤣
👍👍👍👍👍👍

(null)

Vi börjar med att hälsa på i Ceannis fina monter .

(null)

Företagets tjusiga grundare Anni och Väninnan är bekanta sedan åren i Asien .

(null)

 Snyggt som tusan . 
Hon är verkligen vass på att skapa ett läckert produktutbud . 

(null)

Spanar .... inte helt oväntat .... en hel del fräscht inom den blå-vit- linne färgskalan . 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

MIN
absoluta favoritmonter .
Kina,Kina,Kina 
Sååååå 
snyggt när det väljs ut med omsorg . 

(null)

(null)

INSPIRERAD 
blir jag även när jag sätter mig i stolen his Sofia på  Ljusbergs .

(null)

Hennes fantastiska glasögon vittnar om här har vi en kreativ  och färgstark Donna med känsla för detaljer .

ÄR
ALDRIG
orolig när hon  far fram med saxen och trimmar mina testar  . 

(null)

Tycker alltid att resultatet  blir strålande .











Kommentarer


Kommentera inlägget här: