stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Första gången

Kategori: Läsvärt / Sevärt

Någon gång ska ju vara den första .

(null)

I mitt fall är det att som 61 år gammal för FÖRSTA gången åka med en bil till bilprovningen 
🤣🤣
Eftersom Herrn sitter fast i Kina har jag fått den stora äran att ratta den silvriga till Gärdet för årliga kontrollen . 
Går hur bra som helst förutom att det är rätt förvirrande VAR man ska köra in . 
Men väl inne genom porten , jag kör sakta för att  inte missa några hänvisningsskyltar , blir det mer begripligt . 
Min största " oro" .... hur jag ska kunna köra upp på de där smala medarna ... är obefogad då det visar sig att personalen tar hand om den övningen för ALLA som är där . 
🥵

Den silvriga sköts minutiöst och belöningen väntar direkt .
Drygt tjugoår och inte en enda anmärkning .
👏

(null)

ÄNTLIGEN 
har teatrarna öppnat dörrarna in till salongerna igen . 

(null)


Väninnan och jag träffas vid Dramaten för att se 
Till Kärlekens Antarktis 

(null)

....men först går vi och äter fantastiskt gott på mysiga  Misshumasshu. 

(null)

Ja, vad ska jag säga ? 

(null)

Märkligt , intressant , gripande 
men också en föreställning som vill alldeles för mycket med för många verktyg . 

(null)

Väldigt roligt ändå att vara tillbaka i de här fina lokalerna 
👍

(null)

(null)

(null)

.... med DEN utsikten . 

(null)

Lite förbryllade men ändå nöjda kliver ut i den fina kvällen . 

(null)

Rekommenderas 👌





Kommentarer


Kommentera inlägget här: