stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Många steg blir det

Kategori: Stockholm


Morgonpromenad och kaffe utomhus med Väninnan . 
Himla trevligt men fy så kallt .
Tur att det finns varma filtar att linda om sig . 

(null)

Efter en skön dusch fortsätter Dino och jag traskandet .
NU
upp till Söders höjder .

(null)

Jag ska visa våra 
(  dvs www.trueblue-design.com )
tyger för duktiga inredaren www.tovehultberginteriordesign.se

(null)

Vi träffas i hennes fina lilla butik , fylld av små skatter .
Frestande farligt .... och mycket riktigt .... jag åker hem med den  här läckra italienska drinkvagnen  från 70- talet . 

(null)

Väl hemma tror jag inte mina ögon .

(null)


Blå himmel och solen skymtar .
Så nice 
🙏

(null)


Aftonen ägnas åt styrelsemöte i operasällskapet Kamraterna .
Vi avhandlar höstsäsongens alla inställda föreställningar och planerar för vårens program. 
Ja, får se hur det går . 
Vi är väl inte alltför optimistiska men hoppet är det sista som lämnar .
Många kämpar för överlevnad detta år , kulturvärlden inte minst , särskilt mindre  kompanier. 

(null)

Kvällsrunda med Dino och jag testar en 
......, i alla fall för mig ... helt ny service .
Har beställt en väst från Cos . 
Står på avin att den finns att hämta ett kvarter bort ,  vid A-huset .
Blir något förvånad när jag ser adressen för där finns bara kontor , café och en restaurang ???? 

Visar sig vara denna grå plåtbox som avses .

(null)

Perfekt 👌 
Går att hämta närsomhelst och inga köer .
Använder Postnordapp och QRkod så öppnas dörren till min låda . 

Nöjda, både  med alla stegen , paketet i handen och dagens värv går vi tillbaka hem . 

God Natt 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: