stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Arbetsdag …. Så gärna

Kategori: Gotland



Tidig morgon .

(null)

Snabb frukost sen kör Mor och jag upp till  Visby . 

Semester har vi ……. men är också alltid  beredd på jobb .
 Så gärna så , 
jag har nämligen fått ett möte med Verkstan och ska visa dem våra produkter. 

(null)
Bilder ovan och nedan från Verkstansverige.se 

Är väldigt glad för det . 
Vi vill mycket gärna arbeta ihop med det här sköna gänget . 

(null)

Coola Susanne Liljenberg , som jag träffar , är serieentreprenör .
Har bland annat grundat och drivit affärskedjan Granit och Creperiet . 

(null)

Vi träffas i butiken på Södra Kyrkogatan 5 , eller rättare sagt på deras bakgård .

(null)

Kunde inte vara ett härligare showroom för oss 
👌

HUR 
kan man annat än älska våra blåvita beautisar när de visas så här ? 

(null)

(null)

(null)


KLART
de älskar vad de ser .

(null)


Blir en fin order, trevlig introduktion på Vetkstans Instagram  och förhoppningsvis har vi nu lagt grunden till ett långt framtida samarbete .


(null)

(null)


Uppfylld och himla nöjd  strosar Mor och jag runt lite i stan .

Födelsedagspresenter och lite annat smått och gott inköps . 

(null)


Dax för kaffe och glass ….. BÄSTA om jag får säga det .
Beror med all säkerhet på att Väninnans flitiga bin 🐝 🐝 producerat sitt gyllene guld som Guteglass har den goda smaken att välja till sina kulor . 

(null)

Sitter uppe på Krönet . 
 Makalös utsikt och trevligt sällskap …. inte bara av mamsingen utan även av Vännen som  ansluter för en fika .
Han har precis börjat sitt nya jobb för det stora båtbolaget .
Mycket spännande . 

(null)

 Surrar en stund men plikten kallar och han susar iväg tillbaka till kontoret .

Mor och jag sätter oss i bilen och swishar ner hemåt till " södern" .

www.verkstansverige.se 
www.trueblue-design.com 
Enjoy 
🤍💙



Kommentarer


Kommentera inlägget här: