stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Vi bedåras

Kategori: Gotland


Mor och jag hälsar på hos "nykomlingen ’ i gänget. 

(null)

Välkommen fina lilla Morris 

(null)

Det är Väninnan som blivit med  gullig misse .

(null)

Vi gosar och bedåras 
Han är bara såååå söt . 

(null)

Passar utmärk ihop med "mina "  kuddar också 😉
Värsta modellen .
👌


(null)

Svårt att skiljas ….. men vi måste susa vidare .
Ska hälsa på hos Vännerna .

(null)

Väninnan vallar runt Mor i hennes härliga trädgård .

(null)

En tur som både mamsingen och Dino uppskattar .

(null)

Även här blir vi bedårade …… av charmen såväl inne som ute . 
Är verkligen mysigt . 

(null)

Inga rosor än men mycket annat tjusigt att vila blicken på . 

(null)

Innan vi slår oss ner för kaffe och Själsö bageriets  smarriga bullar  ägnar vi oss åt lite kul bizznizz .

TUR
för mig och Firma Blåhet 
att Väninnan har flera döttrar 😉
Hon väljer min ljust blå sommarväska ….. och girlsen får de med .
👍
#blåhet 

(null)

SommarStiliga Värdparet 

(null)

Trivsamt som tusan men till slut måste Mor och jag swisha vidare till hamnen . 

(null)

Lugn båtfärd .
Läser och vilar . 

(null)

I bilen hem till mamsingen summerar vi hennes vecka hos mig i Gula Huset .
Kanonbra var den 
…. och vi enas direkt om en repris nästa sommar .

Go kväll 
🌛









Kommentarer


Kommentera inlägget här: