stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Nedladdning..... "is the new black"

Kategori: Allmänt

 
Min snart 22-årige son tycker att jag är en dinosarie när det gäller ny teknik dvs lååååångt efter men själv tycker jag nog att jag ganska "savvy" och tar till mig en hel del nytt. När jag fick min första smartphone blev det snabbt en vana för mig att ladda ner veckans skörd av  favorit radioprogrammen.Något som jag verkligen gillar är möjligheten att sen kunna lyssna på dem NÄR och VAR jag vill. Går aldrig hemifrån utan min telefon och mina hörlurar och betar sedan av mina favoriter under promenader runt i stan och det funkar var jag än är, i Sverige, Shanghai eller på resa.
 
 
 
Nedladdat på min mobil just nu 
    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: