stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Nostalgitripp

Kategori: Stockholm

 
Hemresan blir två timmar försenad  för att det är något strul med radarsystemet  i Stockholm  och det därmed  måste vara ett längre mellanrum mellan planen som landar. Idag har jag dessutom den något underliga flighten Milano, Helsingfors, Stockholm. Mellanlandning i Helsingfors och den sista flygningen medför absolut ingenting.... i färdväg vill säga... eftersom jag liksom flyger parallellt med mitt huvudmål ...men så blir det ibland när man köper resor i sista minuten och inte vill betala en förmögenhet.  Ja så timmarna rinner iväg, går dock ingen nöd på mig jag har bra bok att läsa ......och så blir jag så glad när jag upptäcker att  jag helt missat att jag ska landa på Bromma och inte som jag vanligtvis gör på Arlanda. 
 
ÄLSKAR
gamla fina Bromma ....bara bra vibbar där...påminner mig om när jag var liten och vi skulle ut och resa.
 
 
 
MEN
hu, så kalllt
 
VART
är det där varma fina vädret som ni alla skrivit till mig om......gone by the wind verkar det som, ja just det ....
JAG
...är ju tillbaka, ha ha
 
 
♠♠♠♠

Kommentarer

  • Grandma säger:

    Var det inte på Bromma vi mötte Lasse Lönndahl som höll upp dörren för dig?

    Svar: Yes, och jag träffade honom när jag arbetade på det kontor där han var kund och berättade om det......klart att han inte mindes men han var ju alltid så charmerande och skrattade förnöjt när jag sa att vår familj tyckte att det var ett spännande minne.Kram
    M W

    2014-08-16 | 19:18:59

Kommentera inlägget här: