stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Att kommentera

Kategori: Allmänt

 
Flera  har sagt till mig att det verkar  svårt att  lämna kommentarer i bloggen......  håller med om att det är lite otydligt vilka uppgifter som måste vara  med . Kan lätt  tolkas som  om man  måste ha ett konto hos blogg.se .
 
Icke sa Nicke
 
Är hur lätt som helst
 
 
 
 
 
Så här fungerar det .
 
Känns kanske bra att veta att alla kommentarer kommer till mig först och jag  publicera eller inte.
 
Namn : Valfritt att lämna namn eller använda signatur.
E-postadress:  Måste lämnas  Mitt sätt att kunna identifierar avsändaren  men  den syns inte vid publicering av kommentar och svar.
URL/BloggadressFylls bara i av dem som har en egen blogg  och vill att svaret skall länkas till den.
Kommentar: ja den  är ju självklart... det är här ni skriver er kommentar, 
 
Skicka kommentar : den  högra knappen.....för att sända kommentaren till bloggen dvs  till mig
Logga in ....behöver intej göras
  
 
Och JA ......jag tycker förstås att det är himla kul att få kommentarer från er som läser vad jag skriver så....
 BARA ATT SÄTTA IGÅNG  OCH TYCKA 
 
Trevlig helg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: