stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Sköna Söndag …..och hemarbete

Kategori: Allmänt

 
Skön härlig söndag . Vi sover länge och tar sen en lång promenad i det fina vädret.
Herrn ger sig därefter iväg för att inhandla en dammsugare. Dottern och jag går hem....hon för att plugga .
Jag färdigställer några beställda smycken. Bland annat trädde jag om det här halsbandet och gjorde ett nytt armband till fina kollegan. Hon har använt halsbandet sååå mycket att det gått sönder av ren utmattning...... hur glad blir jag inte av att höra sådant och vilken toppenkund.....Guldstjärna till henne.
 
 
 
Under tiden jag sitter och arbetar hinner jag se del tre av Fröken Frimans Krig, den fina filmen om Liv och Ingemar samt senaste På spåret.
Älskar att jag kan lyssna på radio i min telefon när jag är ute och går och se tv på datorn , när jag vill......väljer oftast svensk och amerikansk TV. Har ni tips på bra program.......låt mig veta .
 
 
 ♠♠♠♠

Kommentarer


Kommentera inlägget här: