stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Sköna Söndag...... Städning Grande

Kategori: Allmänt

 
Vackert som tusan i skogen
Njuter ( de 3 minuter)  sol som strålar ner mellan träden när jag är ute på min morgonjogg
 
 
 
 
Belöning efter 6 km i spåret blir en maffig söndagsfrukost hos min favorit. 
 
 
 
 
Våra fönster har precis målats om och vi har därför flyttat bort möbler och gardiner så att hantverkarna kunde arbeta fritt.
Nu är det klart och vi kan hänga upp de nytvättade gardinerna och  ställa ALLT på plats igen så sonen kommer förbi för att hjälpa mig . 
 
 
 
Som TACK för hjälpen lär jag honom att tvätta fönster, ha ha
Vet inte om han direkt uppskattar min gärning men utan knot klättrar han upp på stegen och gör ett suveränt jobb.
 
 
...och så byter jag till nya stolsöverdargen
 
 
FÖRE
 
EFTER 
 
 
SUPERNÖJD
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: