stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

No internet today

Kategori: Allmänt

Nu har jag två kvällar i rad suttit och pillat med ett inlägg från söndagens promenad i det härliga vårvädret.......men det GÅR HELT ENKELT INTE ATT LADDA NER EN ENDA BILD. !!!!!!!.......gggr man blir helt enkelt gaaaalen över hur svajigt internet är i det här landet. Enda trösten är att jag inte är den enda frustrerade internetanvändaren i stan .....Facebook svämmar över av korta morrande kommentarer liknande min. Ja ....jag lyckades i alla fall få igenom bokningar hos såväl tandhygeinist som klipptid hos favoritfrissan under min Stockholmstripp om några veckor så jag får väl vara nöjd för idag och går nu istället till sängs med Richard Fords Canada . På återseende .....

Kommentarer

  • Grandma säger:

    Du har iaf god litteratur att tillgå. Här är en till som inte är god vän med sin dator men det är säkert helt mitt fel.

    Svar: Ha, ha .....ja man undrar bara hur det så ofta INTE kan fungera........nu är vi i Stockholm men får ingen connection med wifi i lägenheten även fast det lyser OK ...suck väldigt frustrerande. Kram M
    M W

    2014-03-27 | 15:01:24

Kommentera inlägget här: