stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Grumpy kitten OCH donna

Kategori: Allmänt

 
Grumpy...... är bara förnamnet på hur jag känner mig idag
 
 
 
Ja humöret delar jag med lilla kisemissen men sötheten den gäller bara honom.
Själv ser jag ut som ett läskigt monster från någon horror film.
Kolla ögat !!!
 
 
 
Knän och ögon är det läskigaste jag vet att bli undersökt i och  eftersom det är ganska svårt att måla sig och SAMTIDIGT  blunda drabbades jag av yrsel och höll på att svimma  i morse när jag mötte min blick i spegeln....ont gör det också
 
Dessutom var det ingen bra dag på kontoret heller ....phu ....saker och ting blir verkligen inte alltid som man tänkt sig 
 
 Nä DAX och gå hem och dra täcket över mig
 
Ny dag väntar.

Kommentarer

  • Eva Peva säger:

    Mamma Mia, svimma, inte bra! Krya på dig nu och vila lite. Här hemma kör vi Kristi Flygarhelg men stannar hemma och går och jobbar på fredag. Har ju liksom lite och fixa till nästa vecka med Henke och alla andras utspring. Kram och hälsa M & A

    Svar: Åh vad spännande .....du måste ta några bilder så jag får se. Hoppas hoppas ni får fint väder.Jag ska be till vädergudarna att de ska vara hyggliga mot er.Vi har faktiskt också ledigt...fyra dagar för mig tre för herrn och A. Hur skönt som helst. Vädret är underbart. Första helgen på länge utan gäster...känns väldigt tomt nu här hemma......och vi ska också ta det lugnt....bara lite cykelturer. Hälsa Kram M
    M W

    2014-05-28 | 18:24:19
  • eastcoastmom i Connecticut säger:

    Usch! Så där har jag sett ut några gånger... man liksom ser hur folk man möter ryggar tillbaka...

    Svar: Ha, ha ...precis så är det . De ser helt förstörda ut och vill inte möta min blick VILKET jag har full förståelse för det vill inte jag heller .Nu har vi fyra dagars helg här och förhoppningsvis är det läkt till nästa arbetsvecka. Trevlig helg
    M
    M W

    2014-05-29 | 11:56:23
    Bloggadress: http://grrringo.blogspot.com
  • Grandma säger:

    Vad har du drabbats av? Något pollen? Ser illa ut. Sök läkare genast. Här bidar vi bättre väder och uthärdar dag från dag isvindar och regn.

    Svar: Scary eller hur men jag har läst på och förstått att det är en blödning men ska vara ofarligt. Tycker det är superlöskigt med läkare och ögon så jag avvaktar några dagar ....är redan nu mindre rött . Kram
    M W

    2014-06-01 | 07:39:28

Kommentera inlägget här: