stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Hemåt

Kategori: Allmänt

 
Jaha nu är det dax ....att åka hem igen.
 
 
Dottern och jag sitter i planet och SUMMERAR 
Vilken himla trevlig sommar vi haft med fina resor och alllt kul vi hunnit göra med våra härliga vänner och familj.
 
 
 Nu väntar ett nytt spännande år i Shanghai.
Dottern ska börja på universitetet , Herrn har massa spännande på gång på sitt kontor och jag ser fram emot några kul projekt som vi ska arbeta med på mitt.
 
 
 Till alla er som började följa bloggen för att ni tyckte det var kul att läsa om våra upplevelser av Kina.........ja ni blir säkert glada över att jag äntligen återvänder hit och snart börjar skriva om livet i Shanghai igen.
 
 
 
Ses snart !
 
Ha en bra dag.
 
 

Kommentarer

  • Grandma säger:

    Jag väntar som alltid med spänning på senaste nytt.

    Svar: Kul och tusen tack. Det är skönt att veta att jag åtminstone har EN trogen läsare. Jag har alltid dig i tankarna när jag skriver mina inlägg.Försöker att variera mig så det ska bli spännande att gå in . Idag öser regnet ner. Herrn och jag sitter på Starbucks och fikar sen ska vi åka till blomstermarknaden och köpa nya orkids.Kram
    M
    M W

    2015-08-25 | 17:36:15

Kommentera inlägget här: