stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

We Love NY

Kategori: New York

ÄNTLIGEN 
 är vi framme
 
 
Solen lyser och det är underbart varmt och skönt.
 
 
 
 
Vårt trivsamma hotell på Crosby Street i Soho.
 
 
Tittar oss omkring.
Lobbyn och lilla trädgården....GILLA
 
 
Till rummet med väskorna.
Måste erkänna att sängen ser väldigt lockande ut.....men inte en chans....om vi lägger oss ner för att vila , ja då kommer vi somna och så blir natten ännu snurrigare.
 
 
Vi slår oss  istället ner en stund i ¨Vardagsrummet¨.
 Får omedelbart ett svalt glas skumpa i handen av vänliga servitören.
 Startar upp datorerna, meddelar såväl Herrarna som les kidds att vi har det TOPPEN.
 
 
 Strosar runt i våra kvarter. Många fina butiker och vi hittar en hel del kul.
 
 
Lätt middag på livliga Cipriani Downtown
 
 
Väninnan ,som inte är lika fel i tiden som jag, somnar nästan direkt.
Mina ögonlock  blir inte tunga  förrän vid 1.30 tiden ...phu 
Inte så konstigt för min inre klocka ligger 12 timmar fel !!!.....och när brukar jag gå och sova 1.30 på eftermiddagen....såklart ALDRIG.
 
GOD NATT
 

Kommentarer

  • Grandma säger:

    Vilket mysigt hotell! Hoppas du kunde sova ut efter dessa långa resor senaste veckan. vi ses snart!

    Svar: Ja visst är det läckert. Nej särskilt mycket sömn har det inte blivit. Har helt snurrig dygnsrytm just nu .....men det är så himla kul att vara här i NY igen och sova får jag göra sen.Kram
    M
    M W

    2015-06-13 | 10:31:03

Kommentera inlägget här: