stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

På Upptäcksfärd

Kategori: Bali

 
Vi startar första dagen med att vandra runt på området och upptäcka vad som erbjuds oss gäster 
 Tredje besöket för oss på fina Bali ....och även om jag älskar att vara nere vid havet så har jag även velat testa att  bo uppe i bergen i regnskogen runt trivsamma Ubud.
 
 
DENNA
gång har jag verkligen fått som jag velat.
Vi praktiskt taget BOR i risfälten.
 
 
Huvudbyggnaden med restaurangen och lobby .
 
 
Vackra risterasser ...
 
 
....vid rätt tid på året får de gäster som önskar hjälpa till att såväl skörda som plantera nytt.
 
 
 
Vi strosar vidare utmed områdets lilla å. 
 
 
Vackra statyer finns förstås ....
 
 
 
Mysiga Yoga paviljongen.
Wow.Det här har jag sett så mycket fram mot.
Flera av Väninnorna yogar och gillar det skarpt.
Nu har både min naprapat och PT Frank sagt att jag också borde börja, för att öka min flexibilitet och bygga styrka  ...perfekt att testa i den här underbara miljön.
Kl 7.30 varje morgon......JAG kommer stå redo med min matta, ha ha 
Får se om jag får med mig övriga gänget.
 
 
Poolen är såklart nice.... 
 
 
....men vi gillar mest att hänga vid den mindre infinity.
 
 
Sååå läckert att vila och titta ut över ravinen och filosofera över livet. 
 
 
 
Stay tuned......
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: