stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Gympa i Pool

Kategori: Shanghai

 
JAHA
 
Är det här nu första tecknet på att jag har blivit  gammal , fniss ?
 
 
 
Ansluter mig till vattengymnastik med  Väninnans  lilla gäng i Aqua Gruppen.
Hon har nyligen opererat sitt ben och ska vara försiktig med att belasta .......och JAG , ja jag behöver bara röra på mig . 
ALLA 
sätt är väl bra , tänker jag
 
.....och tro det eller ej men det är betydligt jobbigare.....och ROLIGARE  än man kan tro att plaska omkring I de olika övningarna  i en timme.
 
♠♠♠♠
 
 

Kommentarer

  • Brysselkakan säger:

    Haha! Har gått på mängder av vattengympa genom åren och man kan väl säga att medelåldern i bassängen sjönk drastiskt när jag klev i! Men man ska inte tro att det är någon lugn träning! Så plaska på!

    Svar: Precis , det var både intensivt och roligt. Tror att det är bra för kroppen att ibland föra in ngt nytt i träningen. Chocka den liksom.Ha en skön söndag,
    M
    M W

    2016-05-19 | 18:45:00
    Bloggadress: http://brysselkakan.wordpress.com
  • eastcoastmom i Connecticut säger:

    Jag har aldrig provat men tror att det är ganska jobbigt med vattengympa! Dessutom bra för leder. Och så styrka på köpet, typ.

    Svar: hejja det var verkligen betydligt jobbigare än vad jag hade anat. Kul också att förnya träningen med något nytt inslag, så jag fortsätter.Vad fint det blev på din veranda med gardinerna, bäddar in den så fint .....tänker låna den iden till vår balkong i Italy.Må så gottM
    M W

    2016-05-20 | 02:00:34
    Bloggadress: http://grrringo.blogspot.com

Kommentera inlägget här: