stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

En Vårcykel

Kategori: Stockholm

 
 
VÅREN
 
 
......kommer med stormsteg hit till Stockholm också. 
 
 
Jag plockar ut min cykel för första gången och susar runt stan för några ärenden.
 
Min nuvarande cykel är svart , lite tung och stadig........tänker att det  är som  med kappor
....jag VILL bara inte möta de härliga solstrålarna i något , tjockt, dammigt och mörkt.
 
BORDE
egentligen ha en uppsättning säsongsanpassade cyklar , ha ha 
 
Blev väldigt inspirerad när fina Väninnan  i veckan införskaffade en liknande  kromad snygging som nedan.
Tjusigt värre.
 
 
OM
jag nu skulle införskaffa en ny
....tja  kanske skulle jag välja denna .....för att hedra mitt "andra" hemland .
 
 
...eller jag älskar blått ...så den här godbiten  skulle vara helt perfekt..
 
 
 
Hm....eller .....en i absolut läckraste vårfärgen .......som ett bubbelgum.
 
 
HURSOM
hinner varken med titt eller inköp av ny cykel idag.
 
För
NU
måste jag kvickt susa hemåt och fixa en god lunch till mamma och lillasyster. 
 
Får väl hedra våren med att klä mig i rosa istället......går precis lika bra. 
 
 
 
Vi tre har ALLTID mycket att prata om .
Idag tror jag dock vi slog rekordet med en lååååånglunch som varade i fyra timmar.
 
Himmelskt trevligt......även om vi berörde flertal svåra och tunga ämnen.
 
♠♠♠♠
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: