stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Middag med ungherrarna

Kategori: Stockholm

 
Härlig powerwalk runt Djurgårdskanalen för mig och Väninnan.
Herrn och Fru Grevis testar istället vårens första jogg.
Går enligt hörsägen toppen utmed ena kanalsidan men vid bron möts de av stark motvind och väljer att promenera resterande bit.
 
 
Trots rätt bitande vind så finns de där.......VÅRTECKNEN alltså.
 
 
Återsamling på Broms och värmande kaffe.
 
Efter lunch strosar jag runt på stan .
 
 
WOW
makalös färgprakt med fina tulpaner och påskfjädrar 
 
 
Tillbringar en låååång stund i en av mina favoritaffärer ....Oscar & Clothilde.
Har nog aldrig hänt att jag lämnar utan en liten påse i handen .
 
 
Till kvällen kommer Väninnan och hennes son över på mat och vino.
Vi lärde känna känna varandra för 15 år sedan när vi alla bodde i USA .
Såväl Storherrarna, Väninnan och jag som ungherrarna umgås fortfarande vilket förstås känns himla kul.
 
DOCK
träffas vi inte så ofta alla tillsammans.
 
 
 
Inte riktigt alla ikväll heller ....ena Storherrn är ett stort Dylanfan och är därför förstås på kvällens konsert
.....men vi andra tillbringar en VÄLDIGT trevlig kväll tillsammans.
 
 
GOD NATT
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: