stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Ny bekantskap

Kategori: Stockholm

 
Liten morgonpromenad till upphämtningstället för Dinos Hunddagis.
 
 
Räddaren i nöden vad gäller lösning av den dagliga hundpromenaden .
Första veckan fick vi hjälper av finfina vänner men sen fick vi komma tillbaka till vårt gamla hunddagis.
Fantastiskt , jag är så tacksam för denna lösning som blev helt perfekt för lilla Dino.
Bra promenader och social samvaro med andra hundar i stället för att ligga hemma ensam och vänta på hundvakten.
 
 
Ha,ha här ser han dock ut som rena ilskna vargen....mitt misstag , jag gick in i bussen för att ta ett kort efter att jag stått utanför och pratat en stund med dagispersonalen  ....och såklart han trodde att jag kom för att hämta hem honom igen. 
 
 
Dagens kontor.
Frukost och genomgång av mailen.
Jag må vara på  sommarlov men i Kina arbetas det för fullt så mailskörden är fortfarande rätt diger.
Inga problem.
Svarar snabt och sorterar upp ... slår sen igen datorn.
Läser tidningar och njuter av den goda latten.
 
 
Till kvällen , middag med mina härliga ungdomar.
Idag förstärkt med fina dotterns pojkvän som är på besök från UK.
Första gången vi träffas.
 
MYCKET
trevlig bekanskap, kan inte annat än hålla tummarna för den relationen.
 
 
De får välja och det blir
ITALIENSKT.
 
NATURALMENTE 
 
Go kväll.

Kommentarer

  • Mor i busken säger:

    Jag är så lättad att det ordnade sig med Dino. Det var ju oturligt med mitt fall på alla vis.

    Svar: ALLT löser sig till slut . Tänk nu bara på att ta hand om dig . Tusen tack för en trevlig dag och vi ses. Kram
    M
    M W

    2017-06-24 | 10:17:56

Kommentera inlägget här: