stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

( Ingen) Skön Söndag (alls)

Kategori: Shanghai

 
 Herrn har alltid älskat fotboll.
 
IDAG
har han fått chans att vara med och spela en match.
Han är minst sagt entusiastisk och införskaffade igår allt han behöver därute på plan.
 
MEN
eftrsom han inte rört en boll på 7 år !!! är jag lite fundersam.
Givetvis är han också senioren på plan.
Kommer nog bli tufft det här.
 
ÅH
hur ska det gå?
Vill verkligen inte missa att se den.
 
 
 MEN
blir inte alltid som man tänkt sig.
Har i några dagar känt känt att en förkylning närmat sig.
I natt blommade den ut.
Vaknade med riktigt ont i halsen och feber.
 
 
INSER
att jag nog inte kommer förflytta mig en millimeter idag.
 
Herrn får åka iväg själv.....vilket han också glatt gör ...trots regn och småruggigt  väder .
 
 
 
Själv ligger jag kraxande kvar i sängen och får roa mig med  annat än fotboll.
 
Skön Söndag på er 
 
♠♠♠♠
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: