stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Cykla runt

Kategori: Stockholm

Idag tog jag fram cykeln .
Inte var det vädret som lockade. ... tvärtom .
 Så trots  iskall motvind och flygande sand var det ändå ett mer effektivt  alternativ till att traska.. 
Hade tre möten i tre olika stadsdelar och inget slår cykel i sådant läge .

(null)

DESSUTOM 
hade jag även en stor och otymplig kasse fylld med  vackra tyger som jag köpt in i Kina. Toppen att kunna spänna fast på pakethållaren. 
Första träffen var nämligen med bästa  www.trueblue-design.com

(null)

Vi träffades på nytt veggohak i Söderhallarna .
Kommer inte ihåg  restaurangens namn  men min avocadosmörgås var väldigt god . Väninnans  bowl likaså. 
Vi hade ett bra  möte och la planer för de närmast månaderna . 

(null)

Susade vidare ner mot city igen .
Dax för hårtestarna att kortas och få lite gyllene toner . 

(null)

Min coola frisör Sofia är inte bara skicklig med saxen  utan hon är också väldigt kreativ. 
 . 
(null)     

Just nu visar  hon upp sin kollektion av läckra blingblingiga solglasögon  som hon  har skapat . 
Kan ses och köpas på hennes salong   @ljusberg , Sibyllegatan

(null)

Trampar vidare och möter upp Herrn och Sonen.
Vi går in på koreanska restaurangen Kimchi på Luntmakargatan .

(null)

DÄR
stora delar av Herrns familj samlats för att ....

(null)

.... vi vill fira den här söta 11 åringen . 

(null)

Mycket god mat , skön stämning och en väldigt glad liten Donna som river upp paket efter paket med fina presenter . 

Go kväll 



Kommentarer

  • Angelica Wåhlin säger:

    Söderhallarna har ju verkligen ett par mysiga restauranger :)

    Svar: Hej Javisst, håller med dig, visst är det mysigt men faktum är att jag så sällan är där. För några veckor sedan " återupptäckte " jag till min glädje mysiga biografen Victoria . Trevligt fik och bra utbud av filmer. Efter filmen åt vi middag på Himlen . Gillar Söder skarpt ..blir definitivt fler besök.
    Hälsningar
    M
    M W

    2019-04-11 | 13:01:56
    Bloggadress: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här: